Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dutch Thread: The Last to Know
MediaBlvd Forums > Media Blvd Categories > Television - Past > The L Word
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
fankarinalombard
Mod note: Original thread title: The Dutch Thread

Original thread titles prior to the thread merge:

The Dutch Thread
The Dutch thread #2 The Last to Know

----------

From the start I am a fan of the L word. That's why I started a website about The L word and Karina Lombard.
Next week I hope the forum is working.

www.thelword.info or www.karinalombard.nl

Voor de Nederlandse meelezers op dit forum. De site is in aanbouw. Hopelijk werkt het forum volgende week. Kunnen wij toch nog even doorpraten over The L word en natuurlijk Karina Lombard.

Groetjes,
Fan Karina Lombard wink.gif
JBRulez
Hoi Fan Karina Lombard!

Welkom!

Tof, ik zal zeker een kijkje nemen. Heb je een idee wanneer "the L word" naar Nederland komt?

groetjes, JBR
fankarinalombard
Helaas geen idee of het uberhaupt naar Nederland komt. Verwacht eigenlijk wel. Als er een land is waar dit zou moeten komen is het Nederland,toch? confused.gif

Leuk dat er dus meer nederlanders op dit forum te vinden zijn.

Groet,

Fan Karina Lombard
fankarinalombard
Hoi,

Soms gaan dingen sneller dan verwacht. Het forum is actief! Met natuurlijk ook meteen een poll. Wie vinden wij als Nederlanders nu de beste actrice in The L word?

Kijk op www.karinalombard.nl

Fan Karina Lombard
fankarinalombard
Hoi,

Leuk dat er toch meer Nederlanders op dit forum te vinden zijn. Dat terwijl het in Nederland nog niet op TV is.
Of wonen jullie allemaal in the US? mbflag.gif

Kijk ook eens op mijn site www.karinalombard.nl

De site is in aanbouw maar er is al veel info op te vinden. Zoals een link naar Showtime die je kunt gebruiken als je niet in Amerika woonachtig bent.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat op het forum. Stem ook even op de poll. Ik stuur deze gegevens door naar de agenst van Karina.

Groet,
Fan Karina Lombard
sont47
Wat leuk om hier nederlanders te vinden.

Hopelijk komt de l word naar nederland.

Ik vind ook dat dit gewoon in nederland uitzonden moet worden.

groetjes

een bette en tina fan
fankarinalombard
Hoi Bette en Tina fan,

Heb je alle afleveringen al gezien?
Ik heb ze nu allemaal bekeken en ben helemaal gek van de serie. Hopelijk kunnen wij hem snel bekijken op DVD.

Of de serie naar Nederland komt is niet bekend maar het lijkt mij dat daar wel een markt voor is.

Verder probeer ik zoveel mogelijk info over de serie en Karina Lombard op mijn site te zetten.
Ben net een week op vakantie geweest maar ik zal hem deze week eens gaan updaten.

Groetjes,

Fan Karina Lombard
erinn
fijn om eindelijk eens nederlands-sprekende L Word fans te vinden !
Hier in België is The L Word ook nog niet op tv (ik hoop dat dat er ooit wel eens van gaat komen) confused.gif
fankarinalombard
Hoi,

Krijg de indruk dat steeds meer Nedelanders en Belgen naar de L word kijken.
En terecht.
Geen idee of het onze kant op komt. Heb nog geen reactie van showtime en of de agent van Karina ontvangen. Waarschijnlijk weten zij dat zelf ook nog niet.
En helaas moeten ook wij nog wachten tot 2005 voordat serie 2 zal verschijnen in Amerika. Hoe gaan jullie de zomer doorkomen?
Met alle afleveringen nogmaals te bekijken?

Inderdaad leuk dat er steeds meer reakties komen in het Nederlands.

Fan Karina Lombard
JBRulez
Hoi!

Ik heb geen idee hoe ik de zomer moet doorkomen. Ik ben echt verslaafd! tongue.gif Ik denk dat ik de afleveringen weer ga bekijken en veel fanfiction lezen... grin.gif Het is de eerste keer dat ik naar de winter verlang..

JBR
fankarinalombard
Hoi,

Waar zijn jullie nu allemaal?

Jullie zijn The L word toch nog niet vergeten? smash.gif

Groetjes,

Fan Karina Lombard
lineke
Hoi,

Is hier nog iemand?

Groeten

lineke
JBRulez
Hoi!

Ik ben er nog, maar ik ben voornamelijk op de JB, LH and TiBette threads!
Ik heb gelezen dat je een JB (en TiBette) fan bent, dus ik zie je daar! grin.gif

cheers.gif JBR
sont47
Is hier nog iemand?

ja hoor
zwerf ook rond over allerlei sites.

groetjes
FoxFire
Heej cool dat er nog meer dutchies zijn hierzo, ik ben hier niet veel zit vooral bij kate/shane thread dus. maar wel btje rustig hier hé? confused.gif
Lindy
Ik vrees dat het nog wel een tijdje rustig blijft hier. Zolang het hier niet wordt uitgezonden...Ik snap er echt niks van. Het wordt in Engeland, Israël, Australië, Zweden etc. uitgezonden en niet in Nederland! Wij zijn toch zo'n 'homo-minded' landje? Dan mogen ze daar ook de programmering aan aanpassen smile.gif . Maar ja, lang leve het internet!
Ik denk zelf dat het een serie is die goed bij Net 5 zal passen. Zij hebben toch ook Queer as Folk uitgezonden. Beetje vergelijkbaar, toch?
Misschien moeten we met z'n allen actie ondernemen en Net 5 onder druk zetten? smash.gif rant.gif

Ik ben benieuwd wat voor reacties de serie teweeg zal brengen in NL. Ik vond hem geweldig! En ben net als FoxFire een groot fan van Shane!
Groetjes,
Lindy
Lindy
Wow, we zitten al op page 2!!! lol.gif
lineke
Hoi heeft iemand enig idee wanneer en/of the L word in Nederland uitgezonden wordt?
lol.gif
FoxFire
QUOTE(Lindy)
Wow, we zitten al op page 2!!! lol.gif

lmao.gif

ja gaat snel hier..
Ik zelf denk dat ut nog jaartje gaat duren voordat we The L word te zien krijgen, zodat we iig een seizoen achterlopen maar ja heb wel alles al gezien op internet gelukkig en heb nu alles op dvd gezet grin.gif
en wie vinden jullie ut leukste karakter? Ik Shane maard at had k al gezegd ghehe kan ut niet vaak genoeg zeggen.
Denk ook dat zodra the l word hier wordt uitgezonden deze dutch thread wel wat voller wordt ja wink.gif
JBRulez
Ja, ik denk ook dat t een jaartje of zo gaat duren voordat het naar Nederland komt..

Mijn favoriete karakter? Nog altijd Bette. grin.gif Ik vind haar heel complex, en dat maakt haar extra aantrekkelijk cool.gif

JBR
marbles
Hoi, even geregistreerd om het volgende te melden:
Wellicht dat enkele Nederlanders in (de buurt van) Amsterdam zin hebben om naar The L Word Meetup te komen aanstaande maandag?
lineke
Waar wordt het gehouden in amsterdam? wink.gif

lineke
marbles
Pieper, Prinsengracht 424, Amsterdam
on Monday, July 26 @ 7:00PM

Dat was de enige optie in Amsterdam op die Meetups site. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar we zien wel wat het wordt! (-:
lineke
Is het bekend hoeveel mensen erheen gaan?

lineke
marbles
Tot nu toe 4 mensen, maar daar probeer ik dus verandering in te brengen.
FoxFire
hmmz ik woon niet zo dichtbij amsterdam ik woon dichtbij den haag en heb niet genoeg geld ervoor whaha, dus nee denk ut niet
marbles
Foxfire - Jammer! Volgende keer dan misschien.
FoxFire
Ja misschien wel wink.gif
fankarinalombard
Hoi,

Is er iemand van jullie die The L word al op DVD heeft. Zou graag een kopie willen hebben. Ik had namelijk alles op mijn PC staan maar dat is verdwenen mad.gif

Groet,

Fan Karina Lombard
fankarinalombard
Hoi,

Wie gaat er naar de meeting aanstaande maandag de 23ste in Amsterdam?
Lokatie: prinsengracht 424

Groet,

Fankarinalombard
sont47
QUOTE(fankarinalombard)
Hoi,

Is er iemand van jullie die The L word al op DVD heeft. Zou graag een kopie willen hebben. Ik had namelijk alles op mijn PC staan maar dat is verdwenen mad.gif

Groet,

Fan Karina Lombard

ik heb ze niet op dvd maar op vcd.
als je interesse hebt laat het dan ff weten
fankarinalombard
Hoi,

VCD is ook goed natuurlijk. Je kunt mij mailen op info@karinalombard.nl

Groet,
Fan Karina Lombard
sont47
Hebben jullie al de nieuwe promo gezien van season 2,

mocht je hem willen zien ik hem op emule gezet.

groetjes
fankarinalombard
Nee, nog niet gezien. De website waar hij op te zien was lag er steeds uit sad.gif

Groet,

Fan Karina Lombard tongue.gif
sont47
Ik heb hem van

www.lword.it

groetjes
fankarinalombard
Hoi,

Gaat goedkomen. Heb mij zojuist geregistreerd bij de Italiaanse club tongue.gif

Ga mijn eigen site ook maar weer eens updaten. Heb al lang niets meer vernomen van de agent van Karina Lombord. Lijkt wel sinds zij niet meer mee doet aan seizoen twee iedereen van de aardbodem is verdwenen. fallenangel.gif
suusje
Mod note: Post merged from an original thread titled: The Dutchie Thread

ik ben bij net5 aan het lobbyen of ze The L Word naar de Nederlandse tv kunnen halen. Daarom vraag ik jullie allemaal om je naam achter te laten op en vertel iedereen hetzelfde te doen smile.gif

http://www.petitionspot.com/petitions/thelwordnl

Bedankt allemaal!!!
FoxFire

Hey suus goed werk! maar wou wel ff zeggen dat er al een dutch thread is dus daar zijn de andere dutchies wink.gif
en over die petition, ik doe mee!
suusje

dan zal ik die snel gaan zoeken... ik had alleen nog op de eerste pagina gekeken smile.gif
suusje
hey dames!!!

ik ben bij net5 aan het lobbyen of ze The L Word naar de Nederlandse tv kunnen halen. Daarom vraag ik jullie allemaal om je naam achter te laten op en vertel iedereen hetzelfde te doen

http://www.petitionspot.com/petitions/thelwordnl

Bedankt allemaal!!!
FoxFire

ghehe okeej dan, join the dutch thread smile.gif
FoxFire
Jaaaa ik heb me al aanemeld daaro, moeten we echt allemaal doen, het zou echt schande zijn als dit niet op nederland wordt uitgezonden.
Kate/Shane zal heel nederland doen kwijlen haha wink.gif
fankarinalombard
tongue.gif The L word naar Nederland!

Overigens vreemd dat de serie nog niet is aangekocht confused.gif
JBRulez
Bedankt, suusje! Ik heb me aangemeld.
Lindy
Ook ik heb me aangemeld! En nu hopen dat het werkt!

Hoe was trouwens de 'The L Word Meet Up' in Amsterdam? Is iemand van jullie er geweest?
Ben benieuwd naar de verhalen!

Groet!
FoxFire
okeej ik keek net op die petitie en we zitten bij de 400mensen nu, dat is op zich helemaal niet slecht, maar ik vind ut echt niet te geloven dat het nog steeds niet op tv komt, hoe kan je der eigenlijk achter komen of ze bezig zijn met het plannen om de l word hier heen te halen? anders blijven we bezig...

Dit moet echt op de nederlandse buis komen, we zijn toch zoooooo openminded??

cool.gif Fox
Gabke2003
Gelezen op de site van net5:

Heeft NET 5 plannen om het programma 'The L Word' uit te gaan zenden?

Nee, dit programma is aangekocht door RTL Nederland (RTL4, RTL5 en Yorin). Je kunt daar informeren wanneer ze het gaan uitzenden.
JBRulez
QUOTE(Gabke2003)
Gelezen op de site van net5:

Heeft NET 5 plannen om het programma 'The L Word' uit te gaan zenden?

Nee, dit programma is aangekocht door RTL Nederland (RTL4, RTL5 en Yorin). Je kunt daar informeren wanneer ze het gaan uitzenden.

Geweldig!! thumbsup.gif
http://rtlnl.web-log.nl/index.log?ID=1181561
FoxFire
Whoaaa echt? echt?? haaaaa eindelijk!!!

headbang.gif applause.gif dj.gif

eindelijk weer wat leuks op tv

whitey.gif
goddessoffaith
Damn, zo machtig! Proficiat aan de noorderburen! smile.gif hurray.gif Na het lange wachten, mogen jullie je uiteindelijk gelukkig prijzen. Hier in België is er jammer genoeg nog niet echt nieuws gekomen. Dus all hulp zou welkom zijn op deze petitie om the L word ook naar hier te krijgn...

http://www.petitionspot.com/petitions/THE_L_WORD

Dank bij voorbaat worship.gif

grtz GoF
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.